Оплата і пересилання

Оплата і пересилання

Пересилання Мінімальна сума замовлення 150 гривень при умові оплати на картку приватбанку  та 200 гривень при умові оплати “післясплата”.  Надсилаємо Обрану вами продукцію ми надсилаємо перевізниками (послуги перевізника оплачує замовник):

  • «Нова пошта» — оплату можна здійснити на картку ПриватБанку 
  • Вартість послуги “Післясплата” на “Новій пошті” оплачується додатково – від 35 грн
  • Укрпошта ( доставка оплачується одразу на картку)
  • Делівері ( 2 рази на тиждень)
  • Мінімальна вартість доставки перевізником Нова пошта — 35 гривень
  • Зверніть увагу : маршрутками, автобусами, поїздами замовлення ми не передаємо.

Продукцію надсилаємо по всій Україні. Замовлення обробляється 1–3 дні. Продукція надходить в пункт призначення через 1–2 дні після відсилання перевізниками. Оплата Заплатити можна:

  • на картку ПриватБанку (попередня оплата замовлення) + 1 % від суми комісія банку
  • Післясплата – мінімальна сума замовлення 200гривень. Вартість послуги “Післясплата” на “Новій пошті” оплачується додатково – від 25 грн

Просимо при оформленні замовлення вказувати, який метод оплати ви обираєте та номер складу «Нової пошти» у вашому місті. 2Y7A6TrE6XI Якщо у вас виникнуть запитання, напишіть нам листа: iryska.rivne@gmail.com або зателефонуйте:

(097) 452-36-35

Ми працюємо з понеділка по п ‘ятницю з 10-00 до 17-00. Вихідні : субота-неділя

 

186 коментарів до “Оплата і пересилання

  1. Надія Смірнова Автор запису

    Замовлення надсилаємо на наступний день (якщо післяплатою на Новій пошті) , якщо ж оплата на картку приват банку, то після оплати в той же день або на наступний. У Вашому місті посилочка має бути приблизно через 1…3 дні.
    з повагою,Інтернет-магазин Іриска

  2. Оксана

    Дякую за замовлення! Все оперативно та швидко приходить, акуратно загорнуте! Замовляю не вперше, дуже подобається обслуговування!!! Товаром задоволена! Буду й надалі користуватись вашими послугами! Тим хто вагається – не бійтеся, замовляйте, з вами працюють відповідальні люди! Дуже дякую!!!!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня
      Після оформлення замовлення до Вас на пошту має прийти повідомлення, що замовлення обробляється.
      Прошу написати нам на електронну пошту :iryska.rivne@gmail.com номер замовлення ( або хоча б дані того,хто оформлював замовлення)
      Дякую

  3. Оксана

    Доброго дня!Дякую вам за оперативність,дуже задоволена посилкою!Все супер,надалі залишаюсь вашим замовником!Хай вам щастить у всьому!

  4. наташа ліннік

    добрий день.скажіть будь ласка чи можна у вас придбати гелеві барвники для мастики не набором а поштучно??і як діснатися дату їх виготовлення і термін придатності?

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Можна купити поштучно : рубрика гелеві барвники, вартість 1 барвника АТЕКО 23 грн за 21 г або барвники Росія 100мл – 30 грн.

      Термін придатності в Атеко – необмежений, в Російських барвниках – 24 місяці ( в нас дата виробництва грудень 2013)

  5. mamamaks

    доброго вечора!я замовила у вас товар перший раз із після оплатою!мені на пошту прийшла відповідь що замовлення виконано!це означає що ви вже його відправили?дякую…

  6. svetlana2014

    Добрий день, сьогодні вперше замовила у вас продукцію. Отримала відповідь про обробку мого замовлення. З нетерпінням буду чекати на продукцію!

  7. Dashin

    Доброго дня! Сьогодні надійшло моє замовлення. Але заберу його завтра. Дякую за оперативність. Хотіла запитати чи буде ще в асортименті “Ніж-струна для розрізання бісквіту” і “Пилка для бісквіту”. Якщо так, то приблизно коли вони Вам надійдуть. Дуже дякую!

  8. Dashin

    Здрастуйте! Забрала замовлення. Тільки насадки прийшли не ті. Я замовляла 24 шт., а прийшло 26. Мене цікавили більше насадки на троянди, травичку. Але нічого, буду викручуватись як і раніше. Наступного разу замовлю 24 шт. А підскажіть, як можна уточнювати замовлений товар. А інше все впорядку. Дуже дякую!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Перепрошуємо за непорозуміння, якщо у Вас виникнуть запитання можна писати на електронну адресу iryska.rivne@gmail.com
      або телефонувати за номером телефону : 0673824998, також ми є вконтакті

      З повагою,
      Інтернет -магазин Іриска

  9. mazurakat

    Чи можливий самовивіз з Рівного? Термінове замовлення і поштою не встигну. Яка Ваша адреса в Рівному і який режим роботи? Дякую за розуміння.

  10. Dashin

    Надія, здрастуйте! Вчора зайшла на сайт і засмутилась, поки чекала кошти, щоб зробити замовлення, насадки 24 шт. закінчились, а мені вони так потрібні на кінець цього місяця. Скажіть, будь ласка, чи вони будуть у наявності? Дуже дякую!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора

      Поки немає у наших постачальників цього товару.Не можемо написати точно чи буде до кінця місяця в нас.Як з’явиться – ми вас повідомимо!
      З повагою,
      Інтернет-магазин Іриска

  11. Nona

    Доброго дня, сьогодні зробила замовлення, але написала реквізити чоловіка, бо він буде забирати на пошті. Хотіла запитати, чи не буде це складати вам зайвих проблем? І коли буде номер рахунку, щоб сплатити за замовлення.

  12. ngakyra

    Доброго дня!!!! Хочу подякувати вам за вашу роботу та розуміння до своїх клієнтів! Я у вас постійно роблю замовлення- завжди вчасно та оперативно! ДЯКУЮ ВАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Kafaya

    Доброго вечора, якщо замовлення відправляти Новою поштою, післяоплата, то потрібно платити тільки за саму пересилку заказа чи ще потрібно буде доплачувати за переказ коштів? Заказ буде приблизно на 150 грн.

Залишити відповідь