Оплата і пересилання

Оплата і пересилання

Пересилання Мінімальна сума замовлення 150 гривень при умові оплати на картку приватбанку  та 200 гривень при умові оплати “післясплата”.  Надсилаємо Обрану вами продукцію ми надсилаємо перевізниками (послуги перевізника оплачує замовник):

  • «Нова пошта» — оплату можна здійснити на картку ПриватБанку 
  • Вартість послуги “Післясплата” на “Новій пошті” оплачується додатково – від 35 грн
  • Укрпошта ( доставка оплачується одразу на картку)
  • Делівері ( 2 рази на тиждень)
  • Мінімальна вартість доставки перевізником Нова пошта — 35 гривень
  • Зверніть увагу : маршрутками, автобусами, поїздами замовлення ми не передаємо.

Продукцію надсилаємо по всій Україні. Замовлення обробляється 1–3 дні. Продукція надходить в пункт призначення через 1–2 дні після відсилання перевізниками. Оплата Заплатити можна:

  • на картку ПриватБанку (попередня оплата замовлення) + 1 % від суми комісія банку
  • Післясплата – мінімальна сума замовлення 200гривень. Вартість послуги “Післясплата” на “Новій пошті” оплачується додатково – від 25 грн

Просимо при оформленні замовлення вказувати, який метод оплати ви обираєте та номер складу «Нової пошти» у вашому місті. 2Y7A6TrE6XI Якщо у вас виникнуть запитання, напишіть нам листа: iryska.rivne@gmail.com або зателефонуйте:

(097) 452-36-35

Ми працюємо з понеділка по п ‘ятницю з 10-00 до 17-00. Вихідні : субота-неділя

 

168 коментарів до “Оплата і пересилання

    1. Romanna

      Доброго дня! Отримала замовлення-велике спасибі! Надзвичайно швидко,якісно-все просто супер)Успіхів ВАМ!

  1. Оксана

    Я дуже задоволена товаром,велике дякую Надії.Бажаю вам хороших і чесних покупців,буду і надалі у вас замовляти!!!

  2. Надія Смірнова Автор запису

    Замовлення надсилаємо на наступний день (якщо післяплатою на Новій пошті) , якщо ж оплата на картку приват банку, то після оплати в той же день або на наступний. У Вашому місті посилочка має бути приблизно через 1…3 дні.
    з повагою,Інтернет-магазин Іриска

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора

      Для оформлення замовлення Вам потрібно зареєструватися на сайті.Якщо виникає помилка – можна спробувати через деякий час або надати замовлення в телефонному режимі : 067-382-49-98 Надія Василівна

  3. Оксана

    Дякую за замовлення! Все оперативно та швидко приходить, акуратно загорнуте! Замовляю не вперше, дуже подобається обслуговування!!! Товаром задоволена! Буду й надалі користуватись вашими послугами! Тим хто вагається – не бійтеся, замовляйте, з вами працюють відповідальні люди! Дуже дякую!!!!

  4. 03081975

    Дякую за замовлення ! Товаром задоволена. Надалі буду користуватись Вашими послугами.

  5. yulia

    скажіть будь ласка, якщо я вже зробила замовлення, але ще не оплатила, чи можна до нього додати ще 2 позиції?

  6. Vica1992

    Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, де я зможу забрати замовлення в Рівному?

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Замовлення можна забрати в Рівному за домовленістю в центрі, прошу зателефонувати за нашим номером телефону для детальнішої інформації .

  7. lyubov

    Доброго дня! Якщо я замовлю плунжери у м. Калуш, коли вони приблизно будуть доставлені? Дякую.

  8. 030776pva

    Нещодавно купив у Вас підставку під торт, класно виглядають торти, і саме головне якість європейська. Дякую.

  9. veronika

    доброго дня при оформленні замовлення потрібно вказувати дві адреси перша це домашня а друга це адреса сладу нова пошта?

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня
      Ні, потрібно вказувати тільки склад нової пошти, ми ж надсилаємо на Нову пошту,програма сайту створена з 2 адресами, ми поки що ще це не виправили.

  10. lyubov_53

    Доброго вечора! А чи можна забрати замовлення самому без пересилок? якщо так, то як і де?

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Так, забрати посилочку можна в Рівному по домовленості,(в центрі), прошу домовлятися за нашим контактним номером: 067-382-49-98

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня
      Після оформлення замовлення до Вас на пошту має прийти повідомлення, що замовлення обробляється.
      Прошу написати нам на електронну пошту :iryska.rivne@gmail.com номер замовлення ( або хоча б дані того,хто оформлював замовлення)
      Дякую

  11. Оксана

    Доброго дня!Дякую вам за оперативність,дуже задоволена посилкою!Все супер,надалі залишаюсь вашим замовником!Хай вам щастить у всьому!

  12. Евгения Владимировна

    спасибо большое. товар отличный. очень довольна. и еще большое спасибо за подарок. буду и дальше с вами сотрудничать.

  13. наташа ліннік

    добрий день.скажіть будь ласка чи можна у вас придбати гелеві барвники для мастики не набором а поштучно??і як діснатися дату їх виготовлення і термін придатності?

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Можна купити поштучно : рубрика гелеві барвники, вартість 1 барвника АТЕКО 23 грн за 21 г або барвники Росія 100мл – 30 грн.

      Термін придатності в Атеко – необмежений, в Російських барвниках – 24 місяці ( в нас дата виробництва грудень 2013)

  14. Оксана

    Отримала своє замовлення,щиро вдячна вам.Все як завжди швидко,якісно.Я всім задоволена!Дякую за все,хай вам щастить у всьому!

  15. mamamaks

    доброго вечора!я замовила у вас товар перший раз із після оплатою!мені на пошту прийшла відповідь що замовлення виконано!це означає що ви вже його відправили?дякую…

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Ваше замовлення вже надіслано, номер декларації ми Вам надіслали 11 березня після надсилання на Вашу електронну пошту, яку Ви вказували.

  16. Dashin

    Доброго вечора! Я замовила у Вас товар вперше. Хотілося б дізнатись, коли приблизно надійде моє замовлення. Дуже дякую за ВІДПОВІДЬ!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Ми були у відпустці, плануємо надсилати з 13 травня посилочки, у Вас орієнтовно через 1…3 дні. Номер ТТН надішлемо на електронну пошту, яку Ви вказали в замовленні.

  17. svetlana2014

    Добрий день, сьогодні вперше замовила у вас продукцію. Отримала відповідь про обробку мого замовлення. З нетерпінням буду чекати на продукцію!

  18. Dashin

    Доброго дня! Сьогодні надійшло моє замовлення. Але заберу його завтра. Дякую за оперативність. Хотіла запитати чи буде ще в асортименті “Ніж-струна для розрізання бісквіту” і “Пилка для бісквіту”. Якщо так, то приблизно коли вони Вам надійдуть. Дуже дякую!

  19. Dashin

    Здрастуйте! Забрала замовлення. Тільки насадки прийшли не ті. Я замовляла 24 шт., а прийшло 26. Мене цікавили більше насадки на троянди, травичку. Але нічого, буду викручуватись як і раніше. Наступного разу замовлю 24 шт. А підскажіть, як можна уточнювати замовлений товар. А інше все впорядку. Дуже дякую!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Перепрошуємо за непорозуміння, якщо у Вас виникнуть запитання можна писати на електронну адресу iryska.rivne@gmail.com
      або телефонувати за номером телефону : 0673824998, також ми є вконтакті

      З повагою,
      Інтернет -магазин Іриска

  20. mazurakat

    Чи можливий самовивіз з Рівного? Термінове замовлення і поштою не встигну. Яка Ваша адреса в Рівному і який режим роботи? Дякую за розуміння.

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доставки по місту Рівному немає,товар віддаємо на складі Нової пошти номер 3 ( десь о 16-00) майже кожного дня, в інші дні та години потрібно домовлятися за номером телефону : 0673824998

  21. Dashin

    Надія, здрастуйте! Вчора зайшла на сайт і засмутилась, поки чекала кошти, щоб зробити замовлення, насадки 24 шт. закінчились, а мені вони так потрібні на кінець цього місяця. Скажіть, будь ласка, чи вони будуть у наявності? Дуже дякую!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора

      Поки немає у наших постачальників цього товару.Не можемо написати точно чи буде до кінця місяця в нас.Як з’явиться – ми вас повідомимо!
      З повагою,
      Інтернет-магазин Іриска

  22. Katrysya

    Благодарю!!!Заказ получила.Спасибо,всё понравилось.Очень приятно с Вами работать.Успехов Вам!!!

  23. 380980808199

    Добрий вечір. Перший раз зробила замовлення але ніяк неможу зарегіструватися. Як можна отримати товар.

  24. nata_151292@mail.ru

    Доброго вечора! Скажіть чи не могли б ви відправити посилку Укр почтою?

  25. Nona

    Доброго дня, сьогодні зробила замовлення, але написала реквізити чоловіка, бо він буде забирати на пошті. Хотіла запитати, чи не буде це складати вам зайвих проблем? І коли буде номер рахунку, щоб сплатити за замовлення.

  26. ngakyra

    Доброго дня!!!! Хочу подякувати вам за вашу роботу та розуміння до своїх клієнтів! Я у вас постійно роблю замовлення- завжди вчасно та оперативно! ДЯКУЮ ВАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. Tonyusyk

    Доброго дня! Скажіть, будь ласка коли прийдуть мої замовлення(їх два)? Ще, якщо можна , надішліть однією посилкою. Дякую.

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора,

      Вчора Вам надіслали номер ТТН на електронну пошту, надіслали посилочку вчора ( у Вас було прохання терміново), має вже бути у Вашому місті.

  28. iv-oksa

    Доброго дня! Дякую за посилочку, все прийшло швидко. Окрема подяка за подарунок, дуже приємно!

  29. vfif

    Здравствуйте ,у меня вопрос поповоду набора кистей за 40 грн.,я не могу их внести в корзину их нет в наличии?

  30. Ira-saldan

    Отримала своє замовлення. Дуже дякую, все сподобалося!!! Щойно зробила ще один заказ))))

  31. olechkakinah

    Доброго дня! Скажіть будь ласка якщо сьогодні зроблю замовлення і оплату, то коли отримаю товар в м.Ківерці???

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора

      Якщо сьогодні оформите замовлення і завтра до 12-00 буде проплата, то надішлемо завтра, у Вашому місті буде згідно термінів доставки Нової пошти. ( а це 1..5 днів)

  32. Kafaya

    Доброго вечора, якщо замовлення відправляти Новою поштою, післяоплата, то потрібно платити тільки за саму пересилку заказа чи ще потрібно буде доплачувати за переказ коштів? Заказ буде приблизно на 150 грн.

  33. Natali

    Доброго вечора! Щойно отримала своє замовлення. Дякую за вашу оперативність і за подаруночок (приємно)!

  34. Korolek-marisha

    Дякую за посилку. Я задоволена нашою співпрацею’, за необхідністю буду звертатися ще.

  35. 1318

    Спасибо большое, все то что заказывала, все пришло. Мне все понравилось. Буду и дальше заказывать. Еще раз спасибо)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Я всем довольна))))))))))

          1. Надія Смірнова Автор запису

            В замовленні Ви вказали невірно електронну пошту – я Вам вчора на телефон надсилала смс з номером ТТН.отримали?

  36. nat.gavryliv

    Скажіть будь ласка, чи трафарети для торту є багаторазовими і з якого вони матеріалу?

  37. nat.gavryliv

    Доброго дня, оплатили замовлення в пятницю через приват банк, хотіли б дізнатись коли прийде товар?

  38. Iryna Gr

    Доброго дня. я зробила замовлення,вчора зранку оплатила. Підкажіть,коли я його отримаю?

  39. Julia_J

    Дуже дякую, замовлення отрымала =) всім задоволена! Буду замовляти ще, едина незручність буда у тому, що в мене не запитали на який склад Нової Пошти відправляти замовлення, а відправили на той який ближче до домашньої адреси, хоча мені будо б зручніше забрати на складі біля роботи.

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Є , Украса 40грн, Італія та США по 60 грн, всі деталі та опис Ви знайдете на сайті в рубриці гелеві барвники, там стрілочка вперед знизу, там декілька сторінок

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Вартість залежить від об єму та ваги самої посилки, а також відстані надсилання.Якщо брати мінімальне, то від 10 гривень

    1. Надія Смірнова Автор запису

      http://iryska.com.ua/product/%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1/

      http://iryska.com.ua/product/%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B9-mode%D1%81or-%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/

      http://iryska.com.ua/product/%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9-25-%D0%BC%D0%BB/

  40. if201084job

    Доброго дня! Підкажіть будь ласка ціна на підложки вказата за 5 шт. чи за 1 шт?

  41. gheegle

    Добрий вечір, я б хотіла запитати, який відсоток жирності чорної кондитерської глазурі?

    1. gheegle

      Ви дізналися? Мені потрібен шоколад, але важливо знати відсоток какао у ньому

  42. if201084job

    Доброго дня вчора зробила замовлення, а куди оплатити замовлення ніхто не вказав! Номер замовлення 10282.

  43. 050620122515

    Доброго дня!!!!
    ДУЖЕ ДЯКУЮ Вам за посилку!!!
    Я задоволена і товаром, і сервісом!!!
    Видно, що тут працюють хороші, відповідальні та щирі люди!
    В Д Я Ч Н А!!!!!!!!!!!!

  44. lorasha

    Добрий день! Отримала своє замовлення, дуже Вам вдячна!!! Все дуже швидко і гарно!!! З повагою, Ашніна Лариса.

  45. 380966877674

    Доброго дня! Скажіть будь ласка гелеві барвники підходять для окраски мастіки? Дякую.

  46. if201084job

    Доброго дня! Хочу щиро подякувати за швидко відправлений, надійно запакований, якісний та хороший товар!!! ВЕЛИЧЕЗНЕ ВАМ СПАСИБІ !!!!! І надалі буду співпрацювати з вами!!! Хороших вам клієнтів!!!

  47. hveska

    Дуже подобається мені цей магазинчик. Наявність товару завжди відповідає дійсності. Дуже оперативно все відправляють. Виручали не один раз. Дякую Вам!

  48. natkeresewa@gmail.com

    Добрий день я вперше в вашому магазині і трохи наплутала з замовленням забула ввести адрес нової пошти ввелеа свій домашній чи можна виправити чи замовлення вже не дійсне адреса нової пошти:селище дубове вул гагаріна43 відділення номер 1 гарно дякую.

  49. TUA8888

    Доброго вечора! Скажіть а можна замовити свій малюнок на вафельній бумазі?

  50. juliamangyra

    здравствуйте. я в пн сделала заказ на сайте . когда мне ожидать свой заказ на почте? ждать ли ваш звонок?

  51. Жанна

    Доброго дня! Я вперше замовляю товар у Вашому магазині. Отримала квитанцію на ел. пошту, але не зрозуміла, де взяти реквізити для оплати. Треба писати Вам на пошту чи чекати дзвіка?

  52. Nastia.rudenko2012

    Відмінний магазин! замовляла тут декілька разів. Швидка доставка,приємні працівники,які допомагають у разі виникнення запитань, якісний товар. Замовлятиму ще.

  53. Марина

    Добрый день, подскажите пожалуйста,какая толщина у вафельной бумаги? Спасибо

  54. Марина

    Добрый день, подскажите пожалуйста, какая толщина у вафельной бумаги? Спасибо

  55. Тетяна

    Доброго дня! Зробила замовлення вперше. Реквізити для оплати мають прийти на електронну адресу????

  56. Лариса

    Добрий день. залишала замовлення на вашому сайті в суботу 24.02.2018. підкажіть коли я зможу його оплатить і забрати

    1. Лариса

      Підкажіть, будь-ласка, коли я зможу проплатитти замовлення і коли мені його відправлять

  57. Юлія

    Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, оформила у вас замовлення, оплатила 22.03.18. Питання, чи скидаєте ви на мейл чи смскою підтвердження що замовлення відправлене?

    1. Олександра Сахнік

      Доброго дня

      Зазвичай надсилаємо смс з номером ТТН після відправки.
      Я перевірю Ваше замовлення та стан його надсилання – Вам відпишу в електронну пошту
      Гарного вечора)

  58. Юлія

    Отримала своє замовлення. Дякую Вам ща оперативність і особливо вдячна за надійну упаковку)) Хороших Вам продажів

  59. ostash7992

    Дякую Вам щиро за посилку, за оперативність та загарне ставлення до клієнта. Все прийшло швидко та в повному обсязі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.