Оплата і пересилання

Пересилання Мінімальна сума замовлення 100 гривень при умові оплати на картку приватбанку  та 150 гривень при умові оплати “післясплата”.  Надсилаємо Обрану вами продукцію ми надсилаємо перевізниками (послуги перевізника оплачує замовник):

  • «Нова пошта» — оплату можна здійснити на картку ПриватБанку 
  • Вартість послуги “Післясплата” на “Новій пошті” оплачується додатково – від 25 грн
  • Укрпошта ( доставка оплачується одразу на картку)
  • Делівері ( 2 рази на тиждень)
  • Мінімальна вартість доставки перевізником Нова пошта — 30 гривень
  • Зверніть увагу : маршрутками, автобусами, поїздами замовлення ми не передаємо.

Продукцію надсилаємо по всій Україні. Замовлення обробляється 1–3 дні. Продукція надходить в пункт призначення через 1–2 дні після відсилання перевізниками. Оплата Заплатити можна:

  • на картку ПриватБанку (попередня оплата замовлення) + 1 % від суми комісія банку
  • Післясплата – мінімальна сума замовлення 150гривень. Вартість послуги “Післясплата” на “Новій пошті” оплачується додатково – від 25 грн

Просимо при оформленні замовлення вказувати, який метод оплати ви обираєте та номер складу «Нової пошти» у вашому місті. 2Y7A6TrE6XI Якщо у вас виникнуть запитання, напишіть нам листа: iryska.rivne@gmail.com або зателефонуйте: 067-382-49-98, 063-187-16-71 Надія

Ми працюємо з понеділка по п ‘ятницю з 10-00 до 18-00. Вихідні : субота-неділя

 

148 коментарів до “Оплата і пересилання

  1. Надія Смірнова Автор запису

    Замовлення надсилаємо на наступний день (якщо післяплатою на Новій пошті) , якщо ж оплата на картку приват банку, то після оплати в той же день або на наступний. У Вашому місті посилочка має бути приблизно через 1…3 дні.
    з повагою,Інтернет-магазин Іриска

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора

      Для оформлення замовлення Вам потрібно зареєструватися на сайті.Якщо виникає помилка – можна спробувати через деякий час або надати замовлення в телефонному режимі : 067-382-49-98 Надія Василівна

  2. Оксана

    Дякую за замовлення! Все оперативно та швидко приходить, акуратно загорнуте! Замовляю не вперше, дуже подобається обслуговування!!! Товаром задоволена! Буду й надалі користуватись вашими послугами! Тим хто вагається – не бійтеся, замовляйте, з вами працюють відповідальні люди! Дуже дякую!!!!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня
      Після оформлення замовлення до Вас на пошту має прийти повідомлення, що замовлення обробляється.
      Прошу написати нам на електронну пошту :iryska.rivne@gmail.com номер замовлення ( або хоча б дані того,хто оформлював замовлення)
      Дякую

  3. Оксана

    Доброго дня!Дякую вам за оперативність,дуже задоволена посилкою!Все супер,надалі залишаюсь вашим замовником!Хай вам щастить у всьому!

  4. наташа ліннік

    добрий день.скажіть будь ласка чи можна у вас придбати гелеві барвники для мастики не набором а поштучно??і як діснатися дату їх виготовлення і термін придатності?

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Можна купити поштучно : рубрика гелеві барвники, вартість 1 барвника АТЕКО 23 грн за 21 г або барвники Росія 100мл – 30 грн.

      Термін придатності в Атеко – необмежений, в Російських барвниках – 24 місяці ( в нас дата виробництва грудень 2013)

  5. mamamaks

    доброго вечора!я замовила у вас товар перший раз із після оплатою!мені на пошту прийшла відповідь що замовлення виконано!це означає що ви вже його відправили?дякую…

  6. svetlana2014

    Добрий день, сьогодні вперше замовила у вас продукцію. Отримала відповідь про обробку мого замовлення. З нетерпінням буду чекати на продукцію!

  7. Dashin

    Доброго дня! Сьогодні надійшло моє замовлення. Але заберу його завтра. Дякую за оперативність. Хотіла запитати чи буде ще в асортименті “Ніж-струна для розрізання бісквіту” і “Пилка для бісквіту”. Якщо так, то приблизно коли вони Вам надійдуть. Дуже дякую!

  8. Dashin

    Здрастуйте! Забрала замовлення. Тільки насадки прийшли не ті. Я замовляла 24 шт., а прийшло 26. Мене цікавили більше насадки на троянди, травичку. Але нічого, буду викручуватись як і раніше. Наступного разу замовлю 24 шт. А підскажіть, як можна уточнювати замовлений товар. А інше все впорядку. Дуже дякую!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго дня

      Перепрошуємо за непорозуміння, якщо у Вас виникнуть запитання можна писати на електронну адресу iryska.rivne@gmail.com
      або телефонувати за номером телефону : 0673824998, також ми є вконтакті

      З повагою,
      Інтернет -магазин Іриска

  9. mazurakat

    Чи можливий самовивіз з Рівного? Термінове замовлення і поштою не встигну. Яка Ваша адреса в Рівному і який режим роботи? Дякую за розуміння.

  10. Dashin

    Надія, здрастуйте! Вчора зайшла на сайт і засмутилась, поки чекала кошти, щоб зробити замовлення, насадки 24 шт. закінчились, а мені вони так потрібні на кінець цього місяця. Скажіть, будь ласка, чи вони будуть у наявності? Дуже дякую!

    1. Надія Смірнова Автор запису

      Доброго вечора

      Поки немає у наших постачальників цього товару.Не можемо написати точно чи буде до кінця місяця в нас.Як з’явиться – ми вас повідомимо!
      З повагою,
      Інтернет-магазин Іриска

  11. Nona

    Доброго дня, сьогодні зробила замовлення, але написала реквізити чоловіка, бо він буде забирати на пошті. Хотіла запитати, чи не буде це складати вам зайвих проблем? І коли буде номер рахунку, щоб сплатити за замовлення.

  12. ngakyra

    Доброго дня!!!! Хочу подякувати вам за вашу роботу та розуміння до своїх клієнтів! Я у вас постійно роблю замовлення- завжди вчасно та оперативно! ДЯКУЮ ВАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Kafaya

    Доброго вечора, якщо замовлення відправляти Новою поштою, післяоплата, то потрібно платити тільки за саму пересилку заказа чи ще потрібно буде доплачувати за переказ коштів? Заказ буде приблизно на 150 грн.

  14. 1318

    Спасибо большое, все то что заказывала, все пришло. Мне все понравилось. Буду и дальше заказывать. Еще раз спасибо)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Я всем довольна))))))))))

          1. Надія Смірнова Автор запису

            В замовленні Ви вказали невірно електронну пошту – я Вам вчора на телефон надсилала смс з номером ТТН.отримали?

  15. Julia_J

    Дуже дякую, замовлення отрымала =) всім задоволена! Буду замовляти ще, едина незручність буда у тому, що в мене не запитали на який склад Нової Пошти відправляти замовлення, а відправили на той який ближче до домашньої адреси, хоча мені будо б зручніше забрати на складі біля роботи.

    1. Надія Смірнова Автор запису

      http://iryska.com.ua/product/%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B9-%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1/

      http://iryska.com.ua/product/%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%96%D0%B9-mode%D1%81or-%D1%96%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F/

      http://iryska.com.ua/product/%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%B1%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B0-%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%B9-25-%D0%BC%D0%BB/

  16. 050620122515

    Доброго дня!!!!
    ДУЖЕ ДЯКУЮ Вам за посилку!!!
    Я задоволена і товаром, і сервісом!!!
    Видно, що тут працюють хороші, відповідальні та щирі люди!
    В Д Я Ч Н А!!!!!!!!!!!!

  17. if201084job

    Доброго дня! Хочу щиро подякувати за швидко відправлений, надійно запакований, якісний та хороший товар!!! ВЕЛИЧЕЗНЕ ВАМ СПАСИБІ !!!!! І надалі буду співпрацювати з вами!!! Хороших вам клієнтів!!!

  18. hveska

    Дуже подобається мені цей магазинчик. Наявність товару завжди відповідає дійсності. Дуже оперативно все відправляють. Виручали не один раз. Дякую Вам!

  19. natkeresewa@gmail.com

    Добрий день я вперше в вашому магазині і трохи наплутала з замовленням забула ввести адрес нової пошти ввелеа свій домашній чи можна виправити чи замовлення вже не дійсне адреса нової пошти:селище дубове вул гагаріна43 відділення номер 1 гарно дякую.

  20. Жанна

    Доброго дня! Я вперше замовляю товар у Вашому магазині. Отримала квитанцію на ел. пошту, але не зрозуміла, де взяти реквізити для оплати. Треба писати Вам на пошту чи чекати дзвіка?

  21. Nastia.rudenko2012

    Відмінний магазин! замовляла тут декілька разів. Швидка доставка,приємні працівники,які допомагають у разі виникнення запитань, якісний товар. Замовлятиму ще.

Залишити відповідь